Naším cílem je dělat vše tak, aby byl nákup každého zákazníka proběhl hladce bez jakochkoli problémů. Někdy se však bohužel může objevit problém, který vyžaduje další řešení. Připravili jsme proto pro vás pár rad a návodů, jak postupovat když je něco v nepořádku. Pokud si nebudete jisti jak v případě nějakého problému postupovat, neváhejte nás kontaktovat na reklamační infolince tel: 776 068 737. Zde vám některý z pracovníků poradí, jak problém se zbožím co nejrychleji vyřešit.
Jak zboží reklamovat ?
Naší snahou je vyřízení každé reklamace co nejvíce urychlit. Proto pro nahlášení nové reklamace proto použijte výhradně postup uvedený níže.
1. Vyhledejte svou objednávku
Nejprve přejděte na stránku pro sledování objednávek.
Vložením čísla objednávky a emailové adresy zobrazíte vaši objednávku a seznam objednaného zboží.
U výrobku, kde požadujete nahlásit reklamaci klikněte na tlačítko "reklamovat"
2. Vyplňte a odešlete reklamační formulář
V reklamačním formuláři je většina údajů již předvyplněná, nezapomeňte doplnit číslo faktury.
Popište problém s výrobkem a následně vyberte preferovaný způsob vyřízení reklamace.
Přiložte fotografie zobrazující danný problém nebo závadu. Přikládat můžete obrázky typu .jpg nebo .jpeg o velikosti do 5 Mib. Reklamační formulář můžete odeslat i bez fotodokumentace. Přidáním fotografií problému však celý proces vyřízení značně urychlíte.
Klikněte na tlačítko "odeslat reklamaci". Písemné potvrzení reklamace obratem dorazí na váš email.
3. Vyčkejte na kontakt reklamačního technika
Vaší reklamaci začneme vyřizovat nejpozději následující pracovní den od jejího nahlášení.
O způsobu řešení vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
V případě potřeby vás vyzveme k doplnění dalších potřebných údajů či fotografií.
Ačkoli máme ze zákona na vyřízení reklamace 30 dní, vždy se snažíme jakékoli problémy se zbožím řešit obratem.
Adresa pro zasílání zboží a uplatnění reklamace
Místem pro uplatnění reklamace je adresa hlavní provozovny prodávajícícho: BEZVAPOSTELE s.r.o. , Vítkovice 3055, 70300 Ostrava - Vítkovice. Uplatňovat reklamaci nelze na žádném z ostatních výdejních míst po ČR. Tyto partnerské pobočky dopravců slouží jen k vyzvednutí objednaného zboží. Před odesláním zboží k reklamaci nás prosím předem telefonicky kontaktujte na naší reklamační infolince 776 068 737.
Nespokojenost s vyřízením reklamace
V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
Dotazy / odpovědi
Je potřeba při přebírání zásilky každý balík rozbalovat?
Při předávce zboží od řidiče proveďte důkladnou prohlídku každého balíku z dodávky. Jednotlivé balíky však není potřeba rozbalovat, pouze zkontrolujte neporušenost vnějšího obalu a ochranné pásky. Pokud je ale zboží uloženo na paletě, je potřeba paletu rozbalit a zkontrolovat vnější obal každého balíku samostatně! V případě zjištění jakýchkoli problémů zboží nepřebírejte a obratem kontaktujte infolinku Bezvapostele.
Vnitřní obsah dodaného zboží je potřeba zkontrolovat nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí . Po uplynutí této lhůty budeme zásilku považovat za doručenou bez závad.
Co dělat, když je dovezené zboží poškozené?
Jeví-li při kontrole zboží známky poškození přepravou, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat naši infolinku. Pokud si nejste jisti, stačí zavolat a my vám poradíme jak dále postupovat.
Nepřebírejte od dopravce viditelně poškozené zboží!
Ačkoli se v celém procesu důsledně dbá na kvalitu dopravy, přesto se může stát, že k vám dorazí výrobek s viditelně poškozeným obalem. Takovou zásilku nepřebírejte, neboť by dále nemuselo být zřejmé, zda k poškození nedošlo až při následné manipulaci u zákazníka.
Reklamace na viditelné poškození zboží přepravou bez příslušného zápisu v přepravním listu nemohou být uznány jako oprávněné !
Co dělat, když je zboží neúplné?
Mnoho typů nábytku se vyrábí v sériích a balení jednotlivých dílů do krabic probíhá v několika etapách. Ačkoli jsou pracovníci při balení nábytku zodpovědní, někdy se může stát, že zapomenou přibalit nějaký ten šroubek nebo úchytku. Sdělte nám prosím neprodleně po zjištění informaci o chybějící součásti prostřednictvím reklamačního formuláře ( viz postup výše ) a popište problém.
Co dělat, když zboží vykazuje vadu?
Sdělte nám prosím informaci o vadné součásti prostřednictvím reklamačního formuláře ( viz postu výše ) a popište problém vadného místa. V reklamačním formuláři nezapomeňte přiložit fotodokumentací závady . Doba vyřízení reklamace je pak závislá na rychlosti výroby nového kusu vadného dílu nebo součásti. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději ve 30denní lhůtě. Pokud není nakupující spotřebitel ( např. nákup na firmu ), neexistuje zde přesné zákonné určení lhůty. V tomto případě vyřídíme reklamaci v přiměřené době.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Zboží se mi nelíbí a chci jej vrátit. Jak mám postupovat?
Stačí nás do 14 dní od převzetí informovat , že zboží bez udání důvodů vracíte a neprodleně jej k nám zpět doručit.
Přečtěte si více informací o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.
Chybí mi nějaké kování, mohu přesto výrobek smontovat?
Nikdy nemontujte nekompletní výrobek. Pokud při vybalení dílců a kování zjistíte chybějící součást kování, montáž přerušte a obratem kontaktujte naší infolinku. V žádném případě se nedoporučuje nahrazovat případné chybějící originální kování "vlastními zásobami".
Přečtěte si více v našich radách a tipech k montáži.