U nás v Bezvapostelích si velmi zakládáme na prvotřídní komunikaci. Jen tak dovedeme zákazníkům poskytnout kvalitní servis od nákupu až po dodání objednávky. Odesláním objednávky končí starost pro zákazníka a začíná důležitý úkol pro nás. Ověřit, zda je objednávka v pořádku a zajistit její rychlé bezproblémové dodání anebo kvalitní výrobu. Zkrátka a jednoduše – postarat se o to, aby vám mohla nová postel či matrace co nejdříve přinášet radost.
Jak se tedy postaráme o vaši objednávku po jejím odeslání?
-
Zašleme potvrzovací email a objednávku telefonicky potvrdíme
-
Vložíme objednávku do výrobního systému a pohlídáme termín ( u zboží na zakázku )
-
Pečlivé a důkladně zboží zabalíme
-
Předáme zboží dopravci a emailem zašleme podrobné informace o dodání včetně sledování zásilky
1. Telefonické a emailové potvrzení objednávky
Jakmile odkliknete potvrzovacím tlačítkem odeslání objednávky, obdržíte obratem potvrzovací e-mail se souhrnem vámi vytvořené objednávky. Tento email je generován automaticky z našeho serveru. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, bude potvrzovací email obsahovat také podklady pro zaslání úhrady.
Nejpozději následující pracovní den se s vámi telefonicky spojí náš pracovník, objednávku s vámi zkontroluje a sdělí potrobnější informace k termínu. expedice. Při tomto telefonickém kontaktu je ideální provést případné změny v objednávce, dodací adrese či oznámit další upřesnění.
Pokud by jste si objednávku náhodou rozmysleli, není žádný problém nám při tomto potvrzení nahlásit požadavek na její zrušení.
2. Vložení objednávky do systému výroby
Spoustu postelí nebo matrací máme nachystáno skladem pro pokrytí požadavků i těch velmi spěchajících zákazníků. Zboží na zakázku je však potřeba nejdříve vyrobit. Objednávku převedeme do výrobního systému a zákazníkovi odešleme informační email o zahájení výroby.
Našim dalším úkolem je pečlivě dohlížet na všechny kroky výrobního procesu, aby byla každá dokončená postel vždy naprosto perfektní. Vybrané výrobky podrobujeme náročným testům z hlediska kvality, pevnosti a požadované dlouhé životnosti.
Díky našemu chytrému systému automaticky hlídáme výrobní termíny. Pokud by z nějakých nepředvidatelných důvodů mělo dojít ke zpoždění výroby, budeme vás předem kontaktovat.
3. Kontrola a důkladné balení zboží
Při přejímce zboží z výrobních dílen na náš sklad svědomitě kontrolujeme výrobní štítky a označení jednotlivých balíků. Touto kontrolou minimalizujeme riziko, že by k zákazníkovi dorazilo jiné zboží, než si objednal.
Každý balík je po kontrole následně viditelně označen jménem koncového příjemce.
Naši skladníci většinu postelí balí na speciální palety, na které jsou jednotlivé kartonem obalené balíky pečlivě ukládány. Zboží je k paletě připevněno stahovacími páskami a následně obaleno ve smršťovací fólii.
Díky paletovému balení nedochází v průběhu přepravy k manipulaci s jednotlivými balíky a riziko vzniku poškození je tak minimální.
4. Expedice zboží a informace o dopravě
V den odeslání vás budeme informovat SMS zprávou a e-mailem s informacemi ohledně dopravy zboží na vaši adresu. V tomto e-mailu naleznete také odkaz na tzv. on-line sledování přepravy včetně tel. kontaktu na dopravní službu.
Dispečer dopravní služby vás bude předem telefonicky kontaktováni ohledně termínu a orientačního času dodání. V případě osobního odběru budeme rovněž volat na vámi zadané mobilní číslo s informacemi ohledně vyzvednutí zboží se skladu.
Více informací ohledně dopravy naleznete v informacích o dopravě.
Buďte prosím trpěliví
Zakázková výroba potřebuje svůj čas. Pokud je u výrobku uváděn termín expedice například 5-7 týdnů, nejsme bohužel schopni po 14 dnech od zahájení výroby sdělit jakékoli bližší informace o jejím dokončení.
Dotazy / odpovědi
Mohu již v odeslané objednávce provést změny?
Ano – ideálně do druhého dne od odeslání objednávky při telefonickém kontaktu našeho pracovníka. Pokud se již objednané zboží nachází ve výrobním systému, bývá změna v objednávce často komplikovaná.
Budu znát předem den dokončení výroby?
Přesný den dokončení bohužel nedovedeme určit. Ve výrobních dílnách bývá často rozpracováno několik desítek zakázek na postele a není technický možné předem zjistit dokončení konkrétní objednávky.
Termín výroby již skončil a nikdo mne nekontaktoval – co mám dělat?
Náš chytrý systém automaticky hlídá výrobní termíny. Pokud má z nějakých důvodů dojít ke zpoždění výroby, zákazníka obratem kontaktujeme. Žádný systém však není 100%. V případě, že již uplynul výrobní termín a nemáte žádné informace, kontaktujte nás prosím emailem, nebo zavolejte na naší infolinku.
Zboží bylo odesláno, ale nepřišel mi žádný email o expedici – co mám dělat?
Informace o odeslání zboží zasílá náš automatický systém prostřednictvím SMS zprávy a emailem ( dle údajů z objednávky ). Někdy se však systém setká s překlepem v emailové adrese, plnou emailovou schránkou apod. Pokud k vám informace nedorazí, stačí nás kontaktovat a vše zašle pracovník obsluhy znovu, nebo na jinou nahlášenou email. adresu.
Od odeslání zboží uplynulo více než 2 dny a dopravce mě doposud nekontaktoval – co dělat?
V informačním email o dopravě zasíláme odkaz na sledování zásilky a telefonický kontakt na infolinku dopravní služby. Pokud uplynula delší doba od odeslání a dopravce se vám neozývá, kontaktujte, prosím , nejdříve dopravce. Pokud by nastal u komunikace s dopravcem nějaký problém, sdělte nám to na infolince Bezvapostele.
Jak si mám počínat při převzetí zboží?
Bližší informace uvádíme v samostatném článku o převzetí zboží.