Košík
Košík je prázdný.

Služba komfortního výnosu

Výnos a montáž postelí


 

Máte v plánu pořídit novou postel a nemáte k dispozici nikoho, kdo by vám zajistil výnos? Tento problém bezproblému dovedeme vyřešit. Díky příplatkové službě komfortního výnosu doveze specializovaná dopravní služba zakoupené zboží až k vám domů a následně jej vynese přímo na místo určení. Výnos zajišťují podle potřeby až 2 pracovníci, takže není potřeba žádné asistence zákazníka.

Co vše služba komfortního výnosu zahrnuje ?

  • dopravu nábytku, postele nebo příslušenství až k vám domů,
  • výnos zboží až na místo určení ( zákazníkem určený pokoj v domě či bytě )
  • uložení balíků se zbožím na předem připravené místo
  • komfortní výnos neobsahuje službu montáže

Cena komfortního výnosu

Cena této služby je stanovená paušálně částkou 2590 Kč ( bez rozdílu patra, nebo jestli je v domu výtah nebo není ). Hmotnost zásilky může být maximálně do 160 Kg. V případě hmotnosti zásilky nad 160 Kg se účtuje příplatek 1490 Kč za každých dalších započatých 160 Kg.

Hmotnostní limit do 160 Kg bezproblému obsáhne například manželskou postel s rošty a matracemi.

Pokud u objednávky zvolíte dopravu s komfortním výnosem a současně platbu na dobírku, bude vám po telefonickém potvrzení objednávky zaslána zálohová faktura pro úhradu ceny výnosu.

Průběh dopravy zboží s komfortním výnosem

Při odeslání zboží zašleme zákazníkovi informační SMS a email s odkazem na on-line sledování objednávky. Následně je potřeba vyčkat na telefonický kontakt dispečera dopravní služby, který nabídne možný volný termín dovozu. Ve smluvený den a orientační čas přijedou řidič z pomocníkem a objednané zboží vynesou.

Dotazy / odpovědi

 

Jak předem zjistím konečnou cenu za výnos?

V případě zájmu je monžno kdykoli kontaktovat naši infolinku Bezvapostele, kde vám pracovníci obsluhy konečnou cenu rádi upřesní.

 

Jak službu komfortního výnosu objednat ?

V nákupním košíku stačí zakliknout jako způsob dopravy " Rozvoz nábytku po ČR s komfortním výnosem". Nejpozději následující pracovní den od odeslání objednávky budete telefonicky kontaktováni ohledně potvrzení celkové ceny za výnos.

 

Je možné službu výnosu objednat dodatečně – až po odeslání zboží?

Bohužel toto již není možné. Pokud je zboží dodáváno včetně služby výnosu, je odesíláno prostřednictvím specializované dopravní služby, kde rozvozy zajišťují dvě osoby.

 

Mohu již objednanou službu výnosu zrušit?

Ano, ale pouze do doby před odesláním zboží. Po expedici již je objednávka zařazená do systému speciální přepravy a objednanou službu výnosu není možné zrušit.

 

Zboží se nepodařilo vynést z důvodu nedostatku prostoru, dostanu peníze zpět?

Nedostatek prostoru pro manipulaci ( např úzké dveře, úzké schodiště apod ) není důvodem pro vrácení platby za službu komfortního výnosu. Kupující musí vždy dopředu počítat s potřebou dostatečného prostoru pro výnos objemného zboží.

Chcete být informováni o novinkách, akcích a slevách?